joi, 15 ianuarie 2009

Vorbe de duh.

Ok, deci, in ultimul timp am avut cateva probleme mentale si am scris cateva chestii ciudate

Asteptand sa vina vara, ma pierd in iarna sufletului.


Tu vezi altceva, pentru ca tu mergi
cu ochii inchisi si visezi cu ei deschisi.


Tu iubesti, eu ascult.
Daca mi-as dori sa iubesc, as asculta vuietul vantul sau cantecul pasarilor, dar dragostea este un blestem pe care nu-l doresc nici macar celor pe care ii urasc.


[in mare parte nu au nicio legatura cu mine personal, dar mi s-a parut ca suna tare :D]

Un comentariu:

Unknown spunea...

sincer ma indoiesc ca leai scris pur si simplu... citindule mi-au venit in minte argumente pro si contra... nu faptul ca au legatura cu tine personal conteaza... in general la orice opera nu prea se pune accet ca are de aface cu viata personala a autorului ci creatia... iar in cazul asta cu atat mai putin un citittor se gandeste la viata ta personala...


de explu la prima... cea cu vara si iarna... ma gandesc la cineva care asteapta sa iasa dintr-o blema sau pur si simplu asteapta zile mai buna... dar asteptarea il face sa se adanceasca in agonie si mai tare(cum se si intampla defapt in realitate)...



a doua.... este cu mult mai vaga... am impresia ca aici intervine un subiect tabu... cine si ce crede ca este normal... insa daca ai pomenit de vis... este probabil sa fie vorba de gandirea intima a unui om... acea gandire de care cateodata nici noi nu suntem in stare sa stim de ea... si de multe ori ea acctioneaza ca opusul celei de la suprafata... cea ascunsa sau "intima" poate sa iasa la suprafata din cauza unei situati limita sau/si periculoasa




pe al treilea prefer sa nu-l comentez...sunt de acord ca iubirea este si un blestem de altfel... insa ai pus-o intr-un unghi prea negru



k... astea sunt parereile mele... nu stiu cat de valide sunt... dar probabil comentariile viitoare vor decide...



am sa-ti citesc si restul blogului cand voi avea ceva mai mult timp... un mic indiciu... incearca sa nu mai pui pastari foarte luuuungi...