sâmbătă, 2 ianuarie 2010

La multi ani, 2010! Eh bine, a mai trecut un an din vietile noastre ce se repeta la nesfarsit si trebuie sa spun ca intr-adevar nu inteleg ce este asa de super in chestia asta? Da, asa e, acum realizez. Avem nevoie de inca un motiv sa sarbatorim :)).

Ok. Ce am invatat eu din 2009? Cu ce am ramas din momentele placute sau neplacute? Ce concluzii trag? VORBESC PREA MULT. Nu conteaza de ce, nu conteaza unde, nu conteaza ca prostii debitez eu trebuie sa fac ceva... sa vorbesc. Nu suport sa stau degeaba si sa tac din gura. Mi se pare absolut inuman. Si stiti, n-ar fi o problema daca nu m-as simti aiurea eu ca am vorbit prea mult si ca am spus mult prea multe tampenii pe minut doar ca sa nu tac din gura o.O.

De ce fac acest lucru? Nu stiu. Nu voi intelege niciodata oamenii care simt nevoia sa taca, oamenii timizi care nu prea vorbesc cu cei din jurul lor, oamenii care NU VORBESC. Nu pot sa concep asa ceva. Si stiu, poate uneori unii nu mai suporta sa imi auda vocea insa, asta e ... nu pot sa fiu altcineva in afara de mine si daca eu vorbesc mult prea mult... asta e.

Ce imi doresc in noul an? Well, nimic in particular :-?? pur si simplu vreau sa fie un an bun, dar nu cred ca o sa imi pese daca nu e bun. Asa a fost sa fie.

Niciun comentariu: