marți, 27 iulie 2010

hollywood can suck it

Ceva de care ma simt absolut insultata este inteligenta de care crede Hollywood-ul crede ca dispunem. Sincer... Da, a facut niste filme cu adevarat incredibile si unele care chiar merita vazute. Exista filme la care te uiti doar pentru ca nu ai ceva mai bun de facut. Si totusi, chiar si in cele mai bune filme exista clisee. Nu am nimic cu Hollywood-ul, insa filmele carora le acorda importanta nu sunt intotdeauna stralucite.

All lies aside, tuturor ne plac acele povesti absolut fantastice de dragoste in care tipul si tipa nu se suporta, dar ajung impreuna. Cele in care sunt la mile distanta, dar totusi inca reusesc sa ajunga impreuna. Exista un moment spre sfarsitul filmului cand sunt certati pentru un lucru stupid pe care l-a facut protagonistul, dar dupa aia totul este frumos, ingerasii canta, floricelele si norisorii roz sunt peste tot. How stupid is that? Chestia mai idioata e ca, la un moment dat, poti sa anticipezi sfarsitul filmului... cu jumatate de film inainte.

Filmele de actiune sunt cam toate la fel. Singurul film aproape decent de actiune pe care l-am vazut in ultimul timp a fost "From Paris With Love". Nu este genul de film la care m-as uita, dar a fost chiar ok. Basically, toata lumea se impusca. E cineva care e incredibil de priceput in a impusca oameni si ii impusca pe toti (da, chiar si armate de milioane de oameni).

Horror-urile sunt un subiect pe care nu am de gand sa il ating. Nu pentru ca ar fi bune sau proaste sau mai stiu eu cum, dar pentru ca pur si simplu nu am cum sa imi formez o parere despre ele pentru ca nu vizionez asa ceva.

Comediile sunt bune, desi toate aproape sunt comedii romantice (chiar unele din cele mai bune, The Proposal, The Ugly Truth, What Happens In Vegas). Sunt amuzante, dar in final... la fel de cliseice ca si filmele din categoria romance.

Filmele fantasy sunt fie foarte bune fie foarte proaste. In foarte proaste se incadreaza Twilight Saga (da, recunosc mi-au placut cartile) sau Harry Potter 6. Astea sunt filme pe care chiar iti pierzi multe ore din viata si da, este tragic. Then again, sunt realizari incredibile de rangul Lord Of The Rings.

Si dupa aia este Avatar. Acest film merita o categorie numai a lui pentru ca este atat de... PROST. Nu mi-a placut filmu asta. Mi s-a parut cu adevarat plictisitor, intesat cu clisee si cu un plot atat de weak incat nici nu merita mentionat. Si totusi, reclama pe care si-a facut-o, impreuna cu efectele incredibile (da, asa au fost, doar ca dupa jumatate de film deja le-ai vazut pe toate si poti sa inchizi filmul). Nu stiu cum a avut atatea incasari, doar ca ma intreb... oare intreaga populatie a lumii s-a tampit de tot? o.O

Momentan, nu mai am nicio idee de ce sa zic pentru ca mi-e somn, dar.. o sa incerc sa mai postez in curand :)).

3 comentarii:

Sabina spunea...

sunt de acord cu majoritatea chestiile pe care le.ai zis =D .. si ma bucur ca in sfarsit am gasit o persoana care are aceeasi parere ca si mine despre avatar.. mi s.a parut f plictisitor, dar toti erau gen wow! hipnotizati de niste efecte speciale si de mult albastru. dar ah, astept urmatoarele filme, vedem ce mai apare :-??

Alpha-Leader spunea...

Sincer... imi plac la nebunie acel gen de filme... deseori clasate ca "mindfuck" ... cu putina actiune si care lucreaza mai mult la nivel psihologic.
totusi sunt momente in care efectiv sunt prea epuizat ca sa pot urmari un film din categoria asta si prefer o comedie (mai mult sau mai putin/deloc romantica) "ieftina" plina de clisee... care sa ma puna intr-o alta stare psihica/emotionala.

Bibs spunea...

ai scris foarte ca lumea toe :*:* in marea majoritate ai dreptate, dar.. gusturile nu se discuta :D de ex filme ca Lord of the rings sau From paris with love sau cum se cheama, mi se par niste esecuri totale..iar unora chiar le-a placut Avatar(desi e de ajuns sa te uiti la trailer ca sa intelegi tot filmul).. asa ca nah e parerea ta.
bibi here :*