marți, 27 iulie 2010

summer. don't believe the hype.

Mi-am numit acest post asa dupa cum vedeti pentru un simplu motiv. Nu cred ca nimeni a avut o vara mai proasta decat mine. Da, recunosc... E bine sa stai toata ziua degeaba. Da, e bine sa nu te chinuie nici naiba cu teste... Dar este vara de dinainte de clasa a12a. It's like a write of passage si totusi nu am nimic fericit de scris. Nu, nu vreau sa par emo. Chiar nu vreau. Dar pur si simplu cu exceptia catorva momente frumoase vara mea pana acum a fost un esec.

Sa incep cu cele frumoase. Am fost la a doua zi de la Sonisphere Bucharest. It was fantastic! Mda, mi-am luat bilet cu o zi inainte (cand festivalu deja incepuse) si m-am dus. A fost minunat. I-am vazut pe Anthrax, Slayer, Megadeth si Metallica. Pot spune ca acest concert m-a facut sa fac o obsesie cretina pentru formatia Megadeth si pentru interesantul Dave Mustaine. Poate nu tututor li se pare cine stie ce, dar eu cred ca el este un personaj interesant (ar fi perfect pentru o carte; who doesn't like the drunken junkie who makes everyone hate him? really?! He is fabulous :)) ).

Au fost cateva petreceri, cateva majorate care au fost incredibil de fun. Nu pot sa zic ca am putut sa spun prea multe despre asta pentru ca nu prea am iesit foarte mult noaptea... pentru ca nu se cuvenea.

Vreau sa folosesc acest prilej sa aduc un ultim omagiu bunicii mele. Stiu ca la inmormantare mi-am primit titlu de nepoata insensibila pentru ca n-am plans si pentru ca am criticat toate "ritualurile" bisericesti care mi se pareau exagerate. Imi este greu sa scriu despre asta - poate mai greu decat sa vorbesc - dar, incerc. Vreau sa imi imaginez ca vede aceste cateva randuri pe care no sa le citeasca nimeni probabil - pentru ca sincer, de ce mi-ati citi blogul? Prima chestie pe care pot sa o spun e duce-ti-va la doctor din timp. Nu conteaza ca aveti 10 - 30 - 60 de ani. O decizie inteligenta ar fi sa mergeti. Si daca cineva va spune ca ar trebui sa va operati de bila, mai cautati cateva opinii, dar face-ti-o. Poate duce la niste complicatii pe care nu mi le-am imaginat (pancreatita acuta - care nu se vindeca, ulcer perforat, infectii care ti se raspandesc in tot corpul).

Nu pot totusi sa cred ca nu o sa mai aiba cine sa faca acel tort de sarlota pe care il facea dintotdeauna. Nu-mi vine sa cred ca apartamentul lor din Constanta din Tomis 3 prin care mi-am tot dus veacul din cand in cand o sa fie mai gol. Pur si simplu devine imposibil de crezut faptul ca o persoana atat de plina de viata si atat de sanatoasa (aparent) ar putea sa dispara dintre noi atat de usor.

Si revenind pe un ton mai fericit si mai upbeat (right. bullshit), ma pregatesc de o plecare intr-o excursie care sper sa fie frumoasa. Si dupa aia vine un an care se anunta a fi nasol.

Ah da. Si in aproximativ 2 zile voi afla ce am facut la Cambridge. I hope it will be ok.

3 comentarii:

Sabina spunea...

heeei. nu dispera, mai ai de suportat inca o luna jumate de caldura imbecila si de plictiseala... daar, priveste partea buna, chiar te.ai putea distra in timpul ramas :> deci, bafta!

Bibs spunea...

cheer up >:D< inca nu s-a terminat vara, tabara in anglia chiar o sa fie misto, nu are de ce sa nu fie :) iar anu care urmeaza nu o sa fie ingrozitor come on n-a murit nimeni invatand pana acum :)
>:D<

toe spunea...

Eh bine, o sa fiu eu prima care moare invatand :(( at least, i'll be famous :))