duminică, 22 noiembrie 2009

bai fratilor, stateam in seara asta - in care am postat de doua ori deci WOW! - si ma gandeam ca oricum nimeni numi citeste blogul. bine nici eu nu-i ajut pe cei care poate ar vrea sa faca asta, fiindca, eh bine, nu prea imi pun linkul la status sau undeva - for that matter. deci nu multi oameni stiu ca eu am blog. uneori nici eu nu stiu, daca va vine sa credeti.

ma rog, ca idee, ma gandesc ca ar trebui sa ma las de scris. ma uitam pe blogspot inseara asta - da, mam jucat cu butonul ala care spune vizualizati urmatorul blog. siii am realizat ca toata lumea de aici scrie mult mai bine decat mine - eh, bine cu exceptia catorva domnisoare distinse care postau melodii cu salam si alte mezeluri si glitter graphics de pe hi5. Dar, anyway, nu stiu, imi place sa scriu, imi place sa am blog, si imi place sa ma gandesc la mine ca avand un talent macar nu stiu... putin acolo. Nu prea mult, dar macar ma simt bine.

Un comentariu:

alexutza16 spunea...

nu stiam ca ai blog :-w.trebuia sa imi zici asa iti comentam la toate articolele.acum imi este lene sa le citesc asa ca o sa iti comentez decat la cele care vor urma.
xoxo alexutza :))