luni, 23 noiembrie 2009

PS: cu riscul de a exagera prea mult pentru o singura seara si de a face un post mult prea scurt, voi spune si faptul ca mi-am facut playlist si toata lumea poate sa asculte ce ascult eu momentan. Da, se va schimba din cand in cand si da, are preferintele mele muzicale, deci aviza amatorilor. nu este chiar pentru orice gust. :) Da, exista si o melodie reggae acolo, care este singura care imi place (Dub Incorporation - Rudeboy). Aceasta este o melodie absolut geniala, mai ales la partyurile din bebe. Dupa aia, exista si o premiera (sau trei premiere, nu stiu, cum vreti voi)...adica am trei melodii romanesti in playlist -eu, care nu ascult, in general, muzica romaneasca - adica cele doua melodii de la E.M.I.L (Noaptea si Da vrei) si Pistol cu Capse (De final, care se afla chiar, in finalul listei). Then, sunt niste melodii pe care eu pur si simplu le ador. Prima este Incubus - Love Hurts, pe care am descoperit-o de curand si m-am cam intoxicat cu ea in ultimele zile. Dupa aia a doua melodie este cea cu care m-am intoxicat saptamana trecuta. Megadeth - Die Dead Enough. Nu ma dau foarte mult in vand dupa mesajul melodiei, insa mi se pare incredibil felul in care este structurata si soundul. Then, avem un all time favourite: Apocalyptica ft Adam Gontier (Three Days Grace) - I Don't Care. Da, am si cate o melodie de la doua dintre formatiile mele preferate: Avenged Sevenfold (M.I.A) si Disturbed (Devour).

Enjoy! :)

Un comentariu:

alexutza16 spunea...

da...cine ar mai scrie o postare despre melodiile din playlist?:-?