duminică, 22 noiembrie 2009

"...si apoi nu exista om fara tragedie, nu exista decat ceea ce credem despre asta. Totul este costumatie. Totul pare facut asa cum vedem pe strada, indiferent, trecand prin pasajul aparentei. Totul miroase a regula si isi pastreaza secretul."


Eh bine acesta este un citat pe care il consider incredibil de deep si imi place foarte mult. Da, da, o sa ma intrebati unde l-am gasit si alte chestii din astea. Surprinzator, - voi auzi hohote de ras dupa asta, probabil -, l-am gasit la inceputul biografiei lui Coco Chanel. Daaaa, stiu ce va intrebati, de unde stiu ce scrie la inceputul cartii? Eh bine, pentru ca mi-am achizitionat-o acum cateva zile. DA! Eu, boschetara cu acte in regula sunt pasionata de moda. Da, eu as putea sa va enumar mult mai multi designeri si case de moda decat jumatate din pitzipoancele imbracate cu haine fake de la Dolce&Gabanna sau Armani.

So, yeah, revenind la acel minunat citat. Da, sunt complet de acord cu el. Cu riscul de a da in eseu argumentativ - d'ala cum dam la bac peste doi ani, fratilor - o sa zic ca, dupa parerea mea, acest citat intruchipeaza cu adevarat lumea de azi.

Toata lumea a trecut prin ceva care i-a marcat. Toata lumea a vazut ceva ce le-a schimbat macar putin viata, toata lumea a schimbat viata altcuiva, fie in bine, fie in mai rau. Nu cred ca vorbesc bullshituri, desi nu cred ca multe persoane mi-ar da dreptate pe fatsa. Adica, toata lumea sufera. DA! TOTI! RECUNOASTETI! Adica unii sufera pe fatsa, fara sa afiseze o fericire falsa, fara sa se prefaca. Two thumbs up for those people. In schimb, suntem noi ceilalti - da, ma consider unu dintre acei oameni - care zambim fals, ascundem tristetea din ochi si incercam sa ne prefacem ca totul este bine. Si incetul cu incetul, fara sa ne pierdem noi acea mare mandrie pe care o avem - da, din nou, recunoasteti - totul redevine bine.

Eu consider ca viata este doar un rollercoaster. Daca astazi este bine, maine e posibil sa se faca mai rau si zilele tale sa ia o turnura nu tocmai placuta, doar pentru a-si reveni la un moment dat. Ce sfat pot sa dau? Doar sa treci peste, sa nu pui la suflet pentru ca totul TRECE. Nimic no sa fie bine pentru totdeauna, cum nimeni nu poate sa fie vesnic fericit sau mai stiu eu cum. :)

That's all.

Niciun comentariu: