miercuri, 25 noiembrie 2009

Mai nu stiu, nu-mi plac mie prea multe lucruri la aceasta tara, desi, nah ce sa zic, e OK, you get used to it. Imi place asta la noi oamenii, ne putem obisnui cu orice daca este nevoie :) chiar si cu lucrurile nu atat de placute. So yeah, cum ziceam... Un lucru imi place cu adevarat: faptul ca are ziua nationala pe 1 decembrie. In mijlocul perioadei de teze si cu inca doua saptamani pana la vacanta de craciun, ziua aceea libera este ca o gura de aer.

Nu pe bune. All that keeps me going este faptul ca avem un weekend de patru zile. Altfel, probabil as fi cedat psihic aceasta saptamana cu doua teze + un studiu de caz + toti profii incercand sa ne dea teste si sa ne puna cumva note. Ma rooog, nu ca m-as chinui foarte mult sa invat and stuff, dar totusi fac si eu minimul necesar, acolo.

Un comentariu:

alexutza16 spunea...

in aceasta minunata saptamana am luat un 3 la fizica si unul la mate si in saptamana care va urma o sa mor :)).deci hai sa bem :D:D:D