luni, 23 noiembrie 2009

of love and other monsters

[nu stiu daca voi mai aborda si alti monstrii in acest post, dar eh, imi place cum suna acel titlu.]

Ar trebui sa incepem prin a spune un lucru. Eu nu cred in dragoste. Nu cred in iubire, nu cred in cuvinte. Nu cred ca un cuvant ar putea sa descrie acel sentiment pe care il cauta toata lumea - desi unii nu recunosc acest lucru - sau orice alt sentiment, daca e sa o luam asa.

Ce este un sentiment? O simpla infaptuire, o traire, un moment de neliniste. Lumea ar fi, cu siguranta, mai putin colorata, mai monotona, pur si simplu altfel deca o stim. Lumea ar fi indiferenta. Oricum este, insa ar fi mult mai indiferenta decat acum.

Revenind la dragoste. Este greu sa explicam acest lucru, aceasta traire. Eu nu consider iubirea un sentiment. Eu condier ca iubirea este pur si simplu acel lucru pe care toate animalele il simt: atractia catre o persoana care ne-ar putea ajuta sa perpetuam specia si sa o facem mai puternica. Cred ca iubirea este pur si simplu acest lucru pus in cuvinte, infrumusetat pentru ca noi, oamenii sa ne simtitm mai presus de animale.

Si vreti sa spuneti ca nu este asa? Nu va simtiti atrasi de o persoana pentru ca, in primul rand, va place aspectul ei fizic? Ok, da, dati o atentie cruciala personalitatii, dar daca nu va place aspectul fizic nu veti avea niciodata o relatie cu persoana respectiva.

Si de aceea, dragostea - eh bine, acest monstru pe care il iubim dragoste - ne stapaneste uneori pana la exagerare. Si totusi, v-ar veni sa credeti ca este doar un proces chimic care are loc in corpurile noastre? Credeti ca este mai mult? Sincer, eu nu, insa, desi fiind o persoana sceptica sunt sigura ca ma voi indragosti macar odata. Ca si toata lumea.

De asemenea, consider ca dragostea nu poate sa dureze o viata, o vesnicie. Dar asta este doar opinia mea de copil tampit. Daca imi voi schimba vredoata parerea am sa va anunt.