duminică, 13 decembrie 2009

fenomenul twilight

Ok, este o vaga posibilitate ca eu sa fiu incredibil de ipocrita in acest moment, dar ca deobicei, nu imi pasa. Pur si simplu m-am saturat de acest "fenomen" si anume, Twilight.

Da, acum trei ani (da, atunci cand nu stia nimeni cu ce se mananca) am aflat si eu de carti si mi le-am cautat cu disperare si le-am citit cu o foarte mare placere. Si chiar imi placeau. Insa, acum, dupa ce a aparut filmul TOATA lumea este mai nou obsedata o.O. Deschizi o revista pentru adolescenti, gasesti fiecare pagina tapetata cu tot felul de barfe, de informatii si mai stiu eu ce despre Twilight. Si devine din ce in ce mai rau.

Adica, filmele, care le-au adus cartilor faima si in Romania (pentru ca altfel nu stia nimeni nimic) mi se par de prost gust. De curand am fost sa vad New Moon (al doilea film) la cinema din pura curiozitate. Primul a fost un film destul de prost, dar ma intrebam daca o sa isi revina pe parcurs. Ce a fost in capul meu, nu? Uitandu-ma in urma la cele doua ore pierdute din viata... asta ma intreb si eu. Personajul feminin principal, interpretat de Kristen Stewart, o actrita mediocra care insa, a avut foarte multa publicitate in urma acestui film, a jucat INCREDIBIL de prost, iar replicile, decorul si absolut tot, au facut din film o porcarie interminabila.

Acum, insa, sunt convinsa de ce vreti voi ca toate tipele wanna-be or sa fie incredibil de incantate de el. Sincer, filmele au stricat tot efectul cartilor asupra mea. Oricat de mult mi-as dori sa imi mai placa nu prea mai pot si as vrea sa nu mai aud de Twilight in absolut toate colturile lumii. Sincer, m-am saturat!

Niciun comentariu: