marți, 15 decembrie 2009

new music?

Eh bine, mi se pare incredibil ca exact atunci cand m-am plictisit de cam toata muzica de pe calculatorul meu, trei dintre formatiile pe care nu le-am mai bagat in seama de mult timp au decis sa scoata albume noi. Deci da, sunt fericita



Da:X pot sa recunosc ca astept de destul de mult timp ceva nou de la Three Days Grace si chiar numi vine sa cred ca nu am stiut pana acum. O sa va pun melodia "Break" in playlist.




Flyleaf: "Memento Mori". Ador melodia "Again" asa ca o sa vo pun si pe asta so ascultati ^_^.



Breaking Benjamin au scos videoclip la melodia "I Will Not Bow" care mi se pare o adevarata realizare si da, o pun in playlist.

Tin sa mentionez ca nici eu nu am ascultat inca aceste albume dar abia astept sa o fac :)). Si de asemenea, adaug si faptul ca in momentul de fata aceste trei formatii au turneu impreuna in America. Ceea ce nu este corect este ca nu vin si in Europa :(.

Niciun comentariu: