marți, 22 decembrie 2009

Hmmm... deci da. Timp de vreo patru zile eu nu am putut sa imi utilizez minunatul meu calculator pentru ca... DA. l-am virusat pentru a :-? 4 sau a5a oara... Nici eu nu mai stiu. Da, mi se pare trist :))

In timpul asta o zi intreaga a fost mult prea urat afara pentru a iesi din casa asa ca am meditat asupra lucrurilor care conteaza cu adevarat in viata.

Si ala a fost momentul in care am realizat o chestie naspa. Nu stiu ce conteaza in viata. Oricat incerc sa realizez chestia asta, incerc sa imi aduc aminte anumite lucruri nu pot. Imi aduc aminte doar toate tampeniile pe care le-am facut si pentru ca ar trebui sa imi cer scuze si toate chestiile retarde pe care le-am spus. Si dupa aia realizez ca nu-mi pasa.

Stiu, ar trebui sa ma aduc, sa imi aduc bucatile de constiinta macinata si sa imi revin. Ar trebui sa inceapa sa imi pese de ceva, insa nu prea pot. Ar trebui sa... nu stiu, sa incerc sa imi construiesc o imitatie de suflet, o inima din piatra sau din metal... poate asa...

Ar trebui sa constientizez ca toate actiunile mele ma vor prinde din urma la un moment dat ca totul ma va lovi odata si odata in cap si ca atunci nu va fi bine. Si stiu asta, insa nu ma intereseaza. Asta e, voi fi gata pentru acel moment probabil.

Un comentariu:

alexutza16 spunea...

daca stateam sa reflectez asupra vietii de fiecare data cand era sa mor acum ar fi trebuit sa fiu un geniu sau pe aproape :-?