marți, 1 decembrie 2009

of darkness

Un lucru pe care nu multi oameni il stiu despre mine este ca pana de curand ma temeam incredibil de tare de intuneric. Si da, as vrea sa spun ca glumesc, insa nu pot, deci trebuie sa accept acest fapt, la fel cum toti ar trebui sa ne acceptam temerile si slabiciunile.

Da, de pe la varsta de zece ani, atunci cand am vazut un film de groaza care nu imi prea amintesc cum se cheama insa tin minte ca era cu monstrii si chestii asemanatoare, m-a cuprins o teama incredibila de intuneric, care m-a bantuit cam pana acum mai putin de un an.

Dar pana la urma ce este intunericul? Pentru mine, in momentul de fatsa, intunericul simbolizeaza necunoscutul. Oamenii care se tem de intuneric, se tem, prin definitie de necunoscut. De ce? Pentru ca acele persoane nu simt o teama fata de lipsa de lumina, ci fata de ce s-ar putea ascunde in ea.

Dupa parerea mea fobiile si temerile sunt incredibil de greu de trecut cu vederea, incredibil de greu poti sa scapi de ele. Insa, cu putina bunavointa si putin curaj poti foarte usor sa scapi de temerile tale. Mi-a luat putin sa ma conving de acest fapt si de faptul ca nimic n-o sa sara sa ma atace din umbra - sau pur si simplu am acceptat ca daca acest lucru se va intampla nu prea am ce sa fac in legatura cu asta. Adica sincer...

Intunericul... sau necunoscutul, a fost folosit in nenumerate filme, carti sau chiar cazuri reale pentru a ascunde anumite lucruri. Aceasta ... predispozitie catre a scrie despre intuneric nu este decat o simpla incercare spre intelegerea lui. Parerea mea sincera este ca, intunericul la propriu, deoarece in acest post nu vorbesc despre o semnificatie ascunsa a acestui cuvant, este pur si simplu, noapte, lipsa de lumina. N-o sa ma vedeti intrand intr-un cimitir sau in vreo casa parasita in timpul noptii, insa, cati dintre cei care nu se tem de intuneric ar face asta? Sincer.


[PS: Two new songs: Wintersun - Death And The Healing (nu e chiar printre primele, asa ca daca vreti sa o ascultati cauta-ti-o pe acolo. si Hinder - Better Than Me]

Niciun comentariu: