sâmbătă, 26 decembrie 2009

Sufar de insomnie! (fie asta, fie sunt bipoalara, inca nu am aflat). Ma rog, da! pe langa multe alte boli mentale pe care le mai am mai am si asta :)). Si sa spunem ca aseara nu puteam sa dorm. Asa ca uitati ce am putut sa scriu eu la ora 4 dimineata (cred ca pe la 5 am adormit). Mentionez ca am scris-o la lumina ledului de la boxa care este foarte puternic, deoarece mi-era lene sa aprind lumina :)).

nu pot sa dorm!
iubesc lumina, dulcele amar, mireasma de vara a unei cani de ceai in mijlocul iernii.
ador cruda disperare a inca unui apus devreme, al unei zile disparute fara noima, fara sens.
citesc in stele vechea poveste a unui 'adio' dintre doi oameni ce se iubesc... ce s-au iubit odata prinsi intr-un ambiguu infinit.
imi amintesc noptile pierdute fara scop si logic, fara subinteles si fara tragedii.
doresc sa pot schimba trecutul, ce crud si nemilos mi-a bantuit linistea neobtinuta.
fur clipe ascunse in note de subsol si momente pierdute printre randuri.
distrug nimicuri ce nu au nicio valoare, ce dispar intre pagini intr-o goana de suspine disociate si cumplite.
ascund vise de mult gasite, ruginite de ploaia acida a sinceritatii.
simt cum mi se rupe varful creionului in incercarea de a intelege ceva codat in sunete, in note de pian, in simboluir, in hieroglife separate in dorinta adunarii.
nu dispun de talent, de emotii fara rost, de lucruri atat de aleatorii incat nu trebuie mentionate.
nu inteleg ce vreau sa exprin, ce ascund, nu are niciun sens.
am pierdut intelegerea batailor inimii dictate de cuvinte.
nu pot sa dorm!

Niciun comentariu: